معماری

طرحی ازاشتراک اطلاعات و مبا دله میانجی از طریق سیستم مدیریت بازاریابی کسب و کار ازدور

 

طرحی ازاشتراک اطلاعات و مبا دله میانجی از طریق سیستم مدیریت بازاریابی کسب و کار ازدور

چکیده

اطلاعات مشترک نیاز دارد که میانسیستم اطلاعاتی مدیریت بازاریابی در سازمانهای کار از دور و سایر سیستمهای متصل دارای همبستگی چندگانه مانند: مشتری،محصول،منبع و شبکه ترکیب شوند.روش ضمانت بلادرنگ و دقیق فاصل اشتراک اطلاعات و مبادله برای سیستم موفق تعیین کننده است.دراین مقاله طرحی از چند سیستمی ها و میانجی های چندگانه از طریق مبادله و اشتراک اطلاعات مبادله شده است و مدلی محسوس از بنامه طراحی میانجی برای چندسیستمی و مدل میانجی چندگانه از اشتراک اطلاعات و مبادله آنها مطرح شده است.

کلمات کلیدی : Data Sharing and Exchange; Telecom Enterprise; Marketing
نویسنده:  Jin Luoa,b,*, Xiao Fang Zua,b, Liang Chenc, Weihui Duc
منبع:  IERI Procedia 2 ( 2012 ) 907 – ۹۱۳
اصل مقاله انگلیسی: دارد – برای دانلود اینجا کلیک کنید
دسته بندی:  مقالات مدیریت
تاریخ انتشار  ۲۰۱۲
تعداد صفحات:  ۱۸
قابلیت ویرایش:  دارد – فایل word
قیمت (تومان) :  ۹۰۰۰
دانلود فایل با لینک مستقیم:  

 

Untitled 1

 

سوالی دارید؟ سامانه جامع پرسش و پاسخ دانشگاهی راه حل شماست ...

قالب وردپرس