تحقق بخشی برتری رقابتی مدیریت ارتباط با کارمندان با استفاده از فن آوری اطلاعات
چکیده
مدیریت ار تباط کارکنان ،روند نوظهوری را در رابطه با مدیریت منابع انسانی با ساخت و حفظ روابط فردی و متقابلا ارزشمند با کارکنان مبنی بر فناوری اطلاعات تشکیل میدهد.اگرچه این روند تازه تاسیس و رو به رشد است ولی با توجه به مدیریت ارتباطی کارکنان ،دانش و توافقات کمی در این رابطه موجود میباشد.بنابراین، مقاله پیش رو بر این تلاش استوار است تا مفاهیم و مضمونات این تحقیق را روشن و بیان سازد.اجزای تشکیل دهنده ی فرایندی و استراتژیکی فناوری در مدیریت ارتباط کارکنان ، مشتق شده و بر اساس نظریه مدیریت ارتباط با ارباب رجوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.به عنوان نتیجه،یک طرح کلی از مفهوم جالب و قابل توجه ارائه میگردد.بر اساس طرح مزکور،مفاهیم عمده برای جزییات مفهومی بیشتر ،اساس تئوری و ارزیابی تجربی از مدیریت ارتباطی کارکنان به منظور ارائه دستورالعمل هایی برای تحقیقات آتی بدست آمده است.
کلمات کلیدی : | Business process orientation Business process management Critical |
نویسنده: | Rok ˇSkrinjar, Peter Trkman∗ |
منبع: | International Journal of Information Management 33 (2013) 48– ۶۰ |
اصل مقاله انگلیسی: | دارد – برای دانلود اینجا کلیک کنید |
دسته بندی: | مقالات مدیریت |
تاریخ انتشار | ۲۰۱۳ |
تعداد صفحات: | ۲۴ |
قابلیت ویرایش: | دارد – فایل word |
قیمت (تومان) : | ۹۰۰۰ |