طرحی ازاشتراک اطلاعات و مبا دله میانجی از طریق سیستم مدیریت بازاریابی کسب و کار ازدور
چکیده
اطلاعات مشترک نیاز دارد که میانسیستم اطلاعاتی مدیریت بازاریابی در سازمانهای کار از دور و سایر سیستمهای متصل دارای همبستگی چندگانه مانند: مشتری،محصول،منبع و شبکه ترکیب شوند.روش ضمانت بلادرنگ و دقیق فاصل اشتراک اطلاعات و مبادله برای سیستم موفق تعیین کننده است.دراین مقاله طرحی از چند سیستمی ها و میانجی های چندگانه از طریق مبادله و اشتراک اطلاعات مبادله شده است و مدلی محسوس از بنامه طراحی میانجی برای چندسیستمی و مدل میانجی چندگانه از اشتراک اطلاعات و مبادله آنها مطرح شده است.
کلمات کلیدی : | Data Sharing and Exchange; Telecom Enterprise; Marketing |
نویسنده: | Jin Luoa,b,*, Xiao Fang Zua,b, Liang Chenc, Weihui Duc |
منبع: | IERI Procedia 2 ( 2012 ) 907 – ۹۱۳ |
اصل مقاله انگلیسی: | دارد – برای دانلود اینجا کلیک کنید |
دسته بندی: | مقالات مدیریت |
تاریخ انتشار | ۲۰۱۲ |
تعداد صفحات: | ۱۸ |
قابلیت ویرایش: | دارد – فایل word |
قیمت (تومان) : | ۹۰۰۰ |