تعاملات مبتنی بر وب پشتیبان سیستم های اطلاعات
چکیده
سازمان کاری، نوآوری تجاری و IT سیتم های اطلاعاتی بنگاه های اقتصادی را بهبود بخشیده است. سیستم های اطلاعاتی امروزه از خرده سیستم هایی که در بسترهای نرم افزاری IT با انجام اهداف تجاری گسترده و فرایندهای افزاینده ریسک دوگانه (۱) تناقض دیدگاه اهداف تجاری و (۲) ناهمگونی فرایندها هستند،کار می کنند درست می شود. این مقاله این مشکل در چارچوب عدم نمایش و انجام تعامل میان خرده سیستم ها و منابع خارجی قرار می دهد. این تعامل سیستم های پشتیبان را برای ایجاد تعاملات یک عنصر آشکار سیستم اطلاعاتی بنگاه های اقتصادی مثل داده ها و عملیات پیشنهاد می دهد. راه حلی را توصیف می کند که در آن تعامل عناصر در خرده سیستم های مجزا محاط شده و در یک وب سرور قرار می گیرد تا به وسیله خرده سیستم های دیگر برای تبادل و به اشتراک گزاری داده ها استفاده شده و فرایندها را با شفافیت کامل انجام دهند. ما موافقیم که چنین سیستم های پشتیبان متعاملی ممکن است یک دیدگاه جهانی ثابت و یکسان را درباره اهداف تجاری و هم افزایی و همکاری فرایندها فراهم کند.
کلمات کلیدی : | سیستم های اطلاعاتی، تعاملات، تعاملات سیستم های پشتیبان |
نویسنده: | Youcef Baghdadi, Ph.D. |
منبع: | Elsevier |
اصل مقاله انگلیسی: | دارد – برای دانلود اینجا کلیک کنید |
دسته بندی: | مقالات مدیریت-سیستم های اطلاعاتی |
تاریخ انتشار | ۲۰۰۲ |
تعداد صفحات: | ۱۷ |
قابلیت ویرایش: | دارد – فایل word |
قیمت (تومان) : | ۵۰۰۰ |