مدیریت دانش استراتژیک ، خلاقیت و عملکرد
چکیده
اساس کار در تعریف بازرگانی رابطه ای این نکته را در خود گنجانده است که قرار دادها بر اساس سود و منفعت های دو طرفه است. با تلفیق تئوری بازرگانی رابطه ای و روش های تحقیقاتی عملی, این مقاله قصد ومعرفی کردن یک مدل تصمیم گیری مدیریتی ای را دارد که در آن مدیران تجاری بازرگانی می توانند با استفاده از آن سرمایه گذاری بازرگانی مشتری مدار و استفاده و ارزیابی کنند. مواردی که در این مقاله مورد بررسی قرار خواهند گرفت به شرح زیر است. در ابتدا به تاریخچه بازگشت به بازرگانی دیدگاهی تصمیم گیرانه را اضافه می کنیم که نهایت بهره برداری از سرمایه گذاری بازرگانی را از لحاظ سود آوربودن , تلاش, و اختصاص دادن منابع به وضوح مورد ارزیابی قرار می دهد. ثانیا , میزان ریسک سرمایه گذاری های بازرگانی با استفاده از تجزیه و تحلیل حساسیت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. با انجام یک مطالعه تجربی و با بررسی مفصل موضوع بسیار اساسی و مهم مربوط به تصمیم گیری برای مدیران تجاری بازرگانی , کاربردی بودن دیدگاه تصمیم گیرانهّ نشان داده شده است.
کلمات کلیدی : |
|
نویسنده: |
|
منبع: | Industrial Marketing Management |
اصل مقاله انگلیسی: | دارد – دانلود اصل مقاله انگلیسی |
دسته بندی: | مقالات مدیریت |
تاریخ انتشار | ۲۰۱۱ |
تعداد صفحات: | ۱۹ |
قابلیت ویرایش: | دارد – فایل word |
قیمت (تومان) : | ۹۰۰۰ |