معماری

یک مطالعه مقایسه ای مهارت های بازاریابی و زیرساختارهای تدارکاتی عمده فروشان کوچک و بزرگ + اصل مقاله انگلیسی

 

یک مطالعه مقایسه ای مهارت های بازاریابی و زیرساختارهای تدارکاتی عمده فروشان کوچک و بزرگ

چکیده

اکثر عمده فروشان ، شرکت های کوچک خود مالکی هستند که اغلب فاقد مهارت های بازاریابی و زیرساخت های تنظیم پذیر به عمل سیستم های توزیع بازاریابی مدرن می باشند . آنها با فعالیت های روزانه و اعتباری و وظایف مجموعه ای نسبت به آنهایی که با مهارت های بازاریابی در حال توسعه و شبکه های تدارکاتی هستند ، خیلی بیشتر مصرف می شوند. هدف از این مطالعه اکتشافی ، شناسایی عناصر مهارت های بازاریابی و تدارکاتی که با عملکرد عمده فروشان کوچک و بزرگ همراه است ، به جهت مقایسه و مقابله این متغیرها می باشد . داده ها از ۴۵۰۰ تا از عمده فروشان کوچک و بزرگ در اداره هیوگو و اوزاکا در ژاپن جمع آوری شد. تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه از این مطالعه نشان داد که عوامل کمک های مالی تامین کننده  و خدمات خریدار به عمده فروشان ، عملکرد عمده فروشان کوچک را توضیح داد ، و عوامل خدمات تامین کننده به عمده فروشان و خدمات خریدار به عمده فروشان، عملکرد عمده فروشان بزرگ را توضیح داد. تجزیه و تحلیل چند متغیره واریانس و تجزیه و تحلیل تفکیکی چندگانه نشان داد که عمده فروشان بزرگ و کوچک با توجه به خدمات تامین کننده به عمده فروشان، کمک های مالی تامین کننده ، و فعالیت های تدارکاتی درونی عمده فروش متفاوت هستند . مفاهیم مورد بحث قرار گرفته است.

کلمات کلیدی : Japan -Logistics
Marketing skills
Small andlargewholesalers
نویسنده:  Mohammed Y.A.Rawwas *, KarthikN.S.Iyer
منبع: International BusinessReview
اصل مقاله انگلیسی: دارد – برای دانلود اینجا کلیک کنید
دسته بندی:  مقالات مدیریت
تاریخ انتشار  ۲۰۱۲
تعداد صفحات:  ۱۲
قابلیت ویرایش:  دارد – فایل word
قیمت (تومان) :  ۹۰۰۰
دانلود فایل با لینک مستقیم:  
RIAL 90,000 – دانلود متن کامل

 

Untitled 1

 

سوالی دارید؟ سامانه جامع پرسش و پاسخ دانشگاهی راه حل شماست ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس